هایپر مبل|هایپر مبل - مبل،مبلمان،کمد،دکور،میز،صندلی،آگهی رایگان

هایپر مبل| سایت در ج آگهی رایگان در زمینه مبلمان و لوازم چوبی

هایپر مبل|هایپر مبل - مبل،مبلمان،کمد،دکور،میز،صندلی،آگهی رایگان

هایپر مبل| سایت در ج آگهی رایگان در زمینه مبلمان و لوازم چوبی

باید ها و نباید های خرید آنلاین اثاثیه منزل!

شما می توانید خرید آنلاین بسیار خوبی داشته باشید، اما موارد مشخصی وجود دارد که قبل از اقدام به خرید های بزرگ آنلاین باید از آن اطلاع داشته باشید. زمانی که توانستید یک خریدار آنلاین باهوش باشید، میتوانید از قیمت های بسیار عالی اثاثیه آنلاین استفاده کنید و از افسوس های خریداران دوری کنید.

منبع 

خریدن تکه های مهم اثاثیه به صورت آنلاین میتواند کمی اعصاب خورد کن باشد چرا که برگشت دادن(مرجوع کردن) این وسایل کاری بسیار عذاب آور و گران است. در اینجا به چند نکته اشاره میکنیم تا خرید آنلاین شما را آسان و راحت کنند و با موفقیت انجام شوند.

خرید آنلاین

خواندن نظرات دیگران!
نظرات دیگران در مورد محصولات بهترین روش برای اطلاع پیدا کردن درمورد کیفیت محصول قبل از خرید است. اگر هیچ نظری درمورد محصول وجود ندارد، میتوانید محصول مورد نظر خود را در گوگل سرچ کنید تا نظراتی درمورد آن پیدا کنید. اگر باز هم چیزی پیدا نکردید میتوانید نظرات درمورد محصول مشابه از همان برند را مطالعه کنید. بیشتر شرکت ها از مواد یکسانی در محصولات مختلف استفاده میکنند. اگر نتوانستید هیچ نظر و انتقادی درمورد محصول مشابه نیز پیدا کنید، آن را خریداری نکنید.

جنس یک محصول

مواد اولیه!
فهمیدن کیفیت اثاثیه از طریق تصویر کار دشواری است. همیشه بهتر است که بتوانید قبل از خرید از نزدیک آن وسیله را ببینید و لمس کنید. متاسفانه در خرید آنلاین این مزیت وجود ندارد. اما بیشتر وسایلی که به صورت آنلاین فروخته می‌شوند را در فروشگاه های محلی نیز میتوان یافت البته با قیمت بیشتر. اما این به این معنی نیست که نمیتوانید آن را ببینید. می‌توانید به فروشگاه بروید و محصول مورد نظر را ببینید و مطمئن شوید که محصولی که به درب منزل شما می آید دقیقا همان چیزی است که تصورش را میکرده اید. اگر نتوانستید همانند آن را در فروشگاه های محلی پیدا کنید، توجه داشته باشید که توضیحات نوشته شده درمورد آن را مطالعه کرده اید. معمولا مواد اولیه محصولات نوشته شده اند. باید تفاوت بین پلاستیک، چوب های مخلوط، چوب های روکش دار و نمونه های مختلف چوب را بدانید. به پارچه توجه کنید تا بتوانید جنس بافت و الگو ی پارچه را ببینید. همینطور باید بدانید که چرم اصل و چرم بدل در ظاهر شبیه هم هستند اما زمان میتواند اصل بودن آن را نشان دهد. با این حال اگر عاشق حیوانات هستید، چرم بدل نسبت به چرم اصل پیشنهاد بهتری است.

رنگ بندیرنگ!
توضیحات درمورد رنگِ محصول را بخوانید. به چیزی که میبینید اعتماد نکنید. عکس ها رنگ را بسته به میزان نور و زاویه دوربین جور دیگری نشان می‌دهند. وسایل زیادی وجود دارند که در عکس به رنگ سیاه هستند اما در واقع قهوه ای تره هستند. شما مطمئنا نمیخواهید که یک میز قهوه ای و صندلی سیاه داشته باشید.

اندازه

اندازه!
اندازه هم مانند رنگ است. به چیزی که میبینید اعتماد نکنید. فهمیدن مقیاس از طریق عکس کار دشواری است. متر نواری خود را بیاورید و اثاث مورد نظرتان را اندازه گیری کنید. همیشه بهتر است که قبل از خرید کردن، فضایی را که میخواهید پر کنید را اندازه گیری کنید.

خرید آنلاین

سوار کردن قطعات!
چیز دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که موارد بسیار کمی است که وسایل به صورت کامل تحویل داده می‌شوند. وقتی که اثاثیه تحویل داده شد شما باید قطعات آن را روی هم سوار کنید. معمولا در نظرات درمورد آسان بودن یا نبودن سوار کردن نیز گفته می شود. درمورد میزان توانایی های خود و حوصله و صبر خود در مورد سر هم کردن قطعات صادق باشید.

خرید آنلاین

هزینه، مرجوع کردن، حمل و ارسال کالا!
هزینه تحویل کالا و قیمت کل اثاثیه را حساب کنید. نوع حمل و ارسال نیز مهم است. دو نوع روش تحویل دادن وجود دارد، تحویل در درب منزل و تحویل در خیابان. اگر در آپارتمان زندگی میکنید پس باید تحویل در درب منزل را انتخاب کنید. وگرنه باید بسته را خودتان از خیابان به خانه ببرید. بیشتر فروشگاه ها حق پس دادن را دارند اما اگر بخواهید چیزی را باز و هزینه حمل و نقل برگشت محصول به عهده خود شماست. هزینه باز پس دادن محصول می‌تواند بسیار گران باشد. به همین خاطر باید مطمئن باشید که یک خریدار آنلاین باهوش هستید!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.