هایپر مبل|هایپر مبل - مبل،مبلمان،کمد،دکور،میز،صندلی،آگهی رایگان

هایپر مبل| سایت در ج آگهی رایگان در زمینه مبلمان و لوازم چوبی

هایپر مبل|هایپر مبل - مبل،مبلمان،کمد،دکور،میز،صندلی،آگهی رایگان

هایپر مبل| سایت در ج آگهی رایگان در زمینه مبلمان و لوازم چوبی

مبل چرم یا پارچه ای، مسئله این است!

خرید مبل انتخاب بزرگی ست. مبل نقطه مرکزی هر خانه است که اعضای خانواده و دوستان در آنجا گرد هم می آیند. پس باید به دنبال مبلی راحت و شیک و با سلیقه باشید که متناسب با فضای داخلی خانه تان باشد. اما با وجود مدل های مختلف در بازار، قدرت انتخاب کمتر و گیج کننده تر می شود. و معمولا بین مبل پارچه ای و چرمی دچار سردرگمی می‌شوند. 

 

منبع 

حالا زمان پایان دادن به این دو راهی به فرا رسیده است. در اینجا قسمتی از نقاط مثبت و منفی هر دو را با هم مقایسه می کنیم.

 

مبل راحتی

راحت بودن!
عوامل مختلفی وجود دارند که راحتی مبلمان را نشان می دهند. نوع بافت پارچه و عوامل دیگر همچون بالشتک ها و چارچوب مبل نقش مهمی را در راحتی مبل بازی می‌کنند. از این نظر، مبل های پارچه ای به دلایل مختلف راحت تر از مبل های چرمی هستند. دلیل اصلی این است که در کل پارچه راحت تر از چرم است. مانند صندلی های چرمی در ماشین که گرما را سریعتر جذب می کنند. این در مورد مبل ها نیز صدق می کند. مبل های چرمی بعد از کمی نشستن روی آن ها، گرما را میتوانید احساس کنید. اما از نظر ایستادگی در حالت، چرم انتخاب بهتری است.
توصیه ما مبل های پارچه ای ست.

ماندگاری!
دو اصل مهم در انتخاب مبل مقاومت و ماندگاری آن مبل است. بسته به کیفیت محصول، پارچه طول عمر بیشتری در برابر پارگی و فرسودگی دارد. مطمئنا محصول با کیفیت بهتر، عمر و دوام بیشتری نیز دارد. مواد شوینده برای پارچه ارزان تر نیز هستند. و همینطور اکثریت مبل های پارچه ای مقاوم در برابر لکه هستند که این امر تمیز کردن آن ها را آسان تر می کند. میتوانید از اتو بخار یا یک اسفنج و صابون لکه ها را از بین ببرید. به خاطر داشته باشید که اگر پارچه ی مبل از کیفیت بالایی بر خور دار نباشد، از بین بردن لکه ها کار آسانی نخواهد بود. از این نظر چرم انتخاب بهتری خواهد بود.
از نظر دیگر، مبل های چرمی در مقابل خراشیدگی و رطوبت آسیب پذیر تر از مبل های پارچه ای اند. و همینطور برای حیوانات خانگی مناسب نیستند. لازم به ذکر است که چرم راحت تر تمیز می شود. فقط نیاز با گردگیری و جارو برقی کشیدن دارد. البته تمیز کردن هر دو جنس به طریقه زندگی هر فرد بستگی دارد.
توصیه ما مبل های چرمی است. اگر در خانه سگ یا گربه خانگی دارید، باید بین 2چیز انتخاب کنید: یا باید مو های حیوانات روی پارچه های پاره شده و یا خراشیدگی های نا خوشایند روی مبل های چرمی. گزینه دوم مقاوم تر و آسانتر در تمیز کردن به نظر می رسد.

مبل پارچه ایماندگاری رنگ!
هر دو محصول گزینه های مختلفی دارند. پارچه رنگ ها و طرح های مختلف را که مناسب با دکوراسیون هر خانه است در بر میگیرد. نقطه منفی در مورد پارچه این است که رنگ در مدت زمان تغییر می کند و از بین می رود. این امر می تواند به دلیل استفاده زیاد از مبل و یا بخاطر کهنه شدن مبل باشد. از طرفی رنگ مبل چرمی عمر بیشتری دارد.
توصیه ما مبلمان چرمی ست.

ظاهر و زیبایی!
مبلمان چرمی به خاطر ظاهر براق و شفاف و کلاسیک  خود، زیبایی و لطافت خاصی به اتاق می دهد. این مورد درمورد مبل پارچه ای صدق نمی‌کند. مبلمان پارچه ای در رنگ ها و مدل های مختلف در دسترس اند و یک حالت مدرن بودن به خانه می دهند.
توصیه ما این است که انتخاب شما به ظاهر مد نظر شما بستگی دارد. چه بهتر که اول ظاهر خانه را با این مبل ها ببینیم و بعد انتخاب کنیم.

مبل چرمامنیت و سلامتی!
مبلمان چرمی ضد حساسیت هستند که باعث میشود برای افرادی که آلرژی دارند مناسب تر باشد. بر خلاف پارچه، چرم گرد و خاک، موی حیوانات خانگی، و چیز های دیگر آلرژی زا را به خود جذب نمیکند. در مورد آلرژی شما باید از تمیز کننده های حرفه ای استفاده کنید و یا به طور مرتب از مبلمان خود مراقبت کنید. مبلمان چرمی از نظر زمان، تلاش و پول بصرفه تر است.
توصیه ما مبلمان چرمی ست.

بودجه!
هزینه مالی هر دو محصول بستگی به کیفیت آن محصول دارد. بدون شک، پارچه و چارچوب بهتر گران تر هم هستند. در آخر اینکه، قیمت همان مبلمان چرمی و یک مبلمان پارچه ای با کیفیت بالا، یکسان است. بهترین روش در انتخاب این است که قیمت و ویژگی های دو محصول مانند تمیز کردن، راحتی و ماندگاری را با یکدیگر مقایسه کنید. زمانی که در حال تصمیم گیری هستید نظر و علایق خودتان را در نظر بگیرید.
توصیه ما این است که اگر سگ یا گربه در خانه دارید در نظر داشته باشید که برای خریدن بهترین محصول از نظر مقاومت، باید قیمت بالاتری را در نظر داشته باشید.

مبل راحتی

حالا کدام یک را باید انتخاب کنید؟
هر دو محصول نکات مثبت و منفی خود را دارند. پس،شما باید به این فکر کنید که برای کدام اهمیت بیشتری قائل اید، راحتی یا دوام بیشتر.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.