هایپر مبل|هایپر مبل - مبل،مبلمان،کمد،دکور،میز،صندلی،آگهی رایگان

هایپر مبل| سایت در ج آگهی رایگان در زمینه مبلمان و لوازم چوبی

هایپر مبل|هایپر مبل - مبل،مبلمان،کمد،دکور،میز،صندلی،آگهی رایگان

هایپر مبل| سایت در ج آگهی رایگان در زمینه مبلمان و لوازم چوبی

رنگ هایی برای مبل که همیشه کاربردی خواهند بود!

با داشتن هرکدام از این رنگ ها به عنوان پایه و اساس خانه، میتوانید دکوراسیون خانه تان را هرزمان که خواستید تغییر دهید.

 

منبع 

خریدن مبل امری مهم است که اگر طراحی خوب با ذهنی خلاق به همراه نداشته نداشته باشید جای هیچ نگرانی نیست. نگران نباشید. اگر بتوانید رنگ مناسب را انتخاب کنید، بقیه راه آسان تر می‌شود. اما همه هم چالشی بزرگ است. بهتر است رنگی را انتخاب کنید که کاربردی تر باشد و همیشه به کارتان بیاید.
چیزی که انتخاب میکنید باید چند بعدی باشد تا با یک خانه جدید یا تم دکور جدید بتواند سازگار باشد. معمولا مردم علاقه دارند که که خانه را به طور فصلی تغییر دهند. همه رنگ هایی که در اینجا گفته میشود علاوه بر این که خانه تان را زیبا میکند، این آزادی را به شما میدهد تا با بتوانید از تزئینات جدید و ترکیب رنگ های دیگر نیز استفاده کنید.

بل سفید رنگ

 سفید: مبل سفید همیشه به روز است. و هر نوع وسایل تزئینی بر حسب سلیقه خودتان میتوانید به آن اضافه کنید. سفید از رنگ هایی است که همیشه مورد علاقه همگان بوده است. دقت داشته باشید که زمان خرید مبلمان سفید به دنبال پارچه هایی با درجه ضد لک بودن بالاتری باشید تا راحت تر تمیز شوند.

مبل کرم رنگکرم: این رنگ کرم گرم که به بافت گونه است یکی دیگر از رنگ هایی است که انعطاف پذیری بالایی دارد. رنگ کرم معمولا همخوانی خوبی با رنگ سیاه دارد و همینطور با رنگ های آبی تیره و قرمز و خاکستری.

مبل خاکی رنگبرنزه یا خاکی: این رنگ گرم طبیعی و خنثی هماهنگی خوبی با رنگ آبی و سیاه و رنگ های پاییزی دارد. و همینطور با پاچه مورب مشکی و سفید و پارچه شطرنجی مشکی و قرمز یا پارچه پشمی شطرنجی.

مبل قهوه ای رنگقهوه ای: از زمانی که خاکستری محبوب شده است توجه کمتری به قهوه ای می‌شود. اما رنگ قهوه ای یکی از رنگ های خنثی در اساس طراحی است. قهوه ای رنگی کلاسیک است که همیشه به روز است.

مبال استخوانی رنگاستخوانی یا خاکستری روشن: طیف بسیار روشن از خاکستری به همراه طیف های رنگ چوب و دیوار های گچی ترکیب بسیار زیبایی میشود. و همینطور لکه ها را کمتر نشان میدهد.

مبل خاکستری رنگخاکستری: رنگ خاکستری هماهنگی زیبایی با طیف های رنگی و سیاه و سفید دارد. رنگ خاکستری بخاطر داشتن وجه های مختلف با ترکیب شدن با رنگ های دیگر، قدرت خود را در طراحی حفظ میکند.

مبل توسی رنگ

مبل خاکستری رنگ

رنگ های خنثی شده با خاکستری: وقتی که رنگی را انتخاب می‌کنید، رنگ های ملایم، خنثی شده را نیز در نظر داشته باشید. این نوع رنگ ها ویژگی هایی از رنگ های دیگر را نیز دارند. برای مثال، رنگ خنثی شده ی آبی، رگه هایی از نارنجی را داراست.

اگر به دنبال رنگ های دیگری هستید و از رنگ های خنثی شده خوشتان نمی آید، میتوانید از طیف های ملایمی از رنگ ها استفاده کنید. برای مثال این مبل نه کاملا سبز است و نه کاملا زرد. اما ترکیب خنثی شده ای از هردو.

مبل سبز رنگرنگ های طبیعی: ترکیب ملایم و خنثی شده ای از آبی و سبز نمونه مناسبی به عنوان یک رنگ طبیعی است.

مبل با جنس کتانپارچه طبیعی کتان: این رنگ شناخته شده و خاصی نیست اما این جنس پارچه ظاهر بسیار زیبایی دارد که خصوصیت های آن را آشکار میکند. این پارچه مانند رنگ سیاه چند بعدی است. و تقریبا با همه چیز سازگار و هماهنگ است.

مبل با الگوهای خطیالگوهای خطی: پارچه های خط دار همیشه کاربردی تر از پارچه های طرح دار اند. طرح کلاسیک زیر آنقدر کوچک و ریز است که شبیه پارچه بافته شده دیده میشود.

مبل چرمچرم: رنگ هایی که معمولا محدود تر اند، وقتی به جنس چرم باشند کاربردی و چند بعدی تر اند. این مطلب میتواند بحث انگیز باشد، اما بیشتر فکر کنید. برا مثال در دنیای مد، همانطور که اگر یک تکه از لباس تان چرمی باشد، نیاز نیست نگران هماهنگ کردن آن باشید، در مورد مبل چرمی هم همینطور است. و نیاز نیست نگران هماهنگ کردن مبل چرمی و اتاق باشید. 
اگر میخواهید همیشه ظاهر خانه تان را تغییر دهید باید از رنگ های گرم مانند قرمز دوری کنید. این رنگ ها بسیار خاص هستند و به راحتی می توانند خسته کننده شوند. می توانید از این رنگ ها برای تزئینات استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.