هایپر مبل|هایپر مبل - مبل،مبلمان،کمد،دکور،میز،صندلی،آگهی رایگان

هایپر مبل| سایت در ج آگهی رایگان در زمینه مبلمان و لوازم چوبی

هایپر مبل|هایپر مبل - مبل،مبلمان،کمد،دکور،میز،صندلی،آگهی رایگان

هایپر مبل| سایت در ج آگهی رایگان در زمینه مبلمان و لوازم چوبی

مشکلات سینک ظرفشویی سنتی بزرگ

در همه کشور ها همه می‌دانند که آشپزخانه بدون سینک سنتی کامل نیست. این نوع از سینک حالتی سنتی دارد و بسیار شیک و زیباست. حجم زیادی از ظرف را در خود جای می دهند و انتخاب همیشگی در همه خانه ها است. اما قبل از اینکه فکر خرید این سینک را به ذهن خود راه دهید، باید خاطر نشان کنیم که بدون اشکال نیستند. در این جا مشکلاتی که بسیاری از افراد تجربه کرده اند را با شما به اشتراک می‌گذاریم و همینطور راه حل هایی برای آنها.

 

منبع 

1. همیشه باید منتظر شکسته شدن ظرف ها باشید!

با اینکه شکستن ظرف در آشپزخانه امری طبیعی است اما وقتی از سینک های سنتی استفاده می‌کنید باید بدانید که احتمال شکسته شدن ظروف خیلی بیشتر است، مخصوصا وقتی سینک از جنس چدن باشد. این سینک ها ساخته شده اند تا سر سخت و محکم باشند. این به این معنی است که اگر لیوان یا بشقابی از دستتان سر بخورد و با سینک برخورد کند، بدون شک چیزی از آن باقی نمی ماند. راه حل این مشکل استفاده از ظروف با کیفیت و نشکن است. یا اینکه فقط بیشتر احتیاط کنید.

2. سینک های سفید کثیفی را بیشتر نشان می دهند.
سینک های معمولی تیرگی ها و فرسودگی و ساییدگی سطح سینک را پوشش می‌دهند، اما سینک های سنتی سفید رنگ اینگونه نیست. همه چیز را نمایان می سازد. این سینک ها نیاز به شستشوی بیشتری دارند. بهترین تمیز کننده جوش شیرین است. همه چیز را مثل روز اولش می‌کند. 
3. خراشیدگی ها را نیز بیشتر نشان می دهند!
اگر علاقمند به استفاده از ماهی تابه های چدنی هستید، پس باید در شستن آن بسیار احتیاط کنید. برای به حداقل رساندن خراش ها میتوان از توری های مخصوص سینک استفاده کرد تا از برخورد تابه ها و ظروف با کف سینک جلوگیری کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.