هایپر مبل|هایپر مبل - مبل،مبلمان،کمد،دکور،میز،صندلی،آگهی رایگان

هایپر مبل| سایت در ج آگهی رایگان در زمینه مبلمان و لوازم چوبی

هایپر مبل|هایپر مبل - مبل،مبلمان،کمد،دکور،میز،صندلی،آگهی رایگان

هایپر مبل| سایت در ج آگهی رایگان در زمینه مبلمان و لوازم چوبی

رنگ زرد به زودی باز می گردد!

وقتی حرف از لوازم داخلی منزل میشود، رنگ زرد در نظر عموم مردم مورد پسند نیست. رنگ زرد همانند آبی مورد علاقه همگان نیست، یا مانند خاکستری شیک و زیبا، یا مانند مشکی هنری و کلاسیک، و یا مانند قرمز پر نشاط و پر هیجان. شاید به همین دلیل است که در طراحی و چیدمان خانه همیشه این رنگ کنار گذاشته می شود و به راحتی از کنار آن می‌گذرند.

 

منبع 

زرد رنگی بسیار پر انرژی، نورانی، و شادی آور است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. اما بیایید جور دیگری به این مسئله بنگریم. این وضعیت نادیده گرفته شدن باعث میشود که به طریق دیگری به دنیای مد باز گردد. هم اکنون طراحان بزرگ گرایش هایی به این رنگ را در دنیای مد مشاهده می‌کنند. رنگ زرد از کره ای روشن تا خردلی تیره در همه جا مشاهده شده و قسمت اصلی طراحی خانه های مدرن، کلاسیک، و روستایی است. و همینطور نشانه هایی از گرایش مردم به استفاده از لوازم برنجی و طلایی دیده می‌شود. مردم و طراحان هردو استفاده از لوازم با روکش طلایی را در سر تا سر خانه را پذیرفته اند و از آن استفاده می‌کنند. این نشان می دهد که رنگ زرد بار دیگر مورد توجه قرار می گیرد. علاوه بر این ها، دلایل دیگری نیز برای بازگشت رنگ زرد وجود دارد.
1. باعث تقویت روحیه میشود!

مبلمان زرد رنگ

 وقتی که با تاریکی تمام نشدنی زمستان مواجه می شوید، تنها وارد شدن به یک اتاق پر نور و گرم و زیبا که حس زیبای یک روز گرم تابستانی را دارد حالمان را دگرگون می‌کند. برای مثال این گوشه دنج کوچک و زیبا لبخند را به لب هایتان می آورد. بسیاری بر این باور اند که رنگ ها می‌توانند شما را کمی امیدوارتر، خوشحال تر، و مثبت نگر تر کنند.
 2. رنگ زرد باعث زیباتر شدن رنگ های دیگر نیز میشود!

دکوراسیون زرد رنگ

فقط رنگ زرد و خاکستری را در کنار هم تصور کنید. تا به اکنون این ترکیب زیبا و دوس داشتنی است. تقابل 2 رنگ زرد و خاکستری باعث زیباتر شدن رنگ خاکستری می شود. حتی چارچوب و کابینت های سفید در عکس بالا روشن تر و زیباتر شده اند.
3. نور را بیشتر می کند!

روشنایی خانه

رنگ زرد باعث میشود اتاق روشن تر به نظر برسد. حتی وقتی مانند عکس بالا از زنگ بسیار ملایمی استفاده شود. ولی باید از آن استفاده درستی شود، چون قدرت تاثیر گزاری بالایی دارد. مطمئنا برای اتاق خواب استفاده مناسبی نخواهد بود، اما برای میز آشپزخانه و میز کار بسیار مناسبی است.
4. با وجود استفاده کم از این رنگ، قدرت تاثیر گذاری بالایی دارد!

تآثیر رنگ زرد

استفاده از لوازم زرد رنگ هرچقدر هم که محدود باشد، باز هم همه توجه ها را به خود جلب می‌کند و حس درونی خانه را تغییر می‌دهد. مانند میز ناهارخوری در عکس بالا. این طبیعت رنگ زرد بسیار مفید است، اما اگر بخواهید تاثیر آن را در خانه کمتر کنید، می توانید از روش های زیر استفاده کنید. برای مثال اگر تمام خانه به رنگ سفید است، نمی توان یک آشپزخانه تمام زرد داشت، چون بسیار زننده است. اما می توان با استفاده از لوازم با رنگ های نزدیک به هم در سر تا سر خانه به این زنندگی را کمتر کرد. برای مثال در هر اتاق به مقدار بسیار کم از این رنگ استفاده کنید. همان مقدار کم کار خودش را می‌کند.
5. رنگ زرد می تواند زیبایی تصنعی داشته باشد!

بسیاری از مردم رنگ زرد را فقط در سطوح ساف و به صورت تک رنگ و ساده تصور می‌کنند، اما اینگونه نیست. رنگ زرد در طرح ها و مدل های مختلف و در همه سطوح می‌تواند بسیار زیبا و پر جلال باشد. اگر بخواهید به اتاقی طراحی و بعد خاصی بدهید، می توانید از رنگ زرد استفاده کنید. با کنار هم قرار دادن ترکیب تیره و روشن و سایه دار کردن رنگ زرد میتوان خانه را زیباتر کرد.
در آخر اینکه اصلا مهم نیست که رنگ زرد را با سایه های روشن یا تیره ترکیب کنید یا هرچیز دیگر، در بهترین حالت این رنگ شما را خوشحال تر می کند و در بدترین حالت نیز حس تازگی را به خانه می بخشد. پس چیزی برای از دست دادن وجود ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.