هایپر مبل|هایپر مبل - مبل،مبلمان،کمد،دکور،میز،صندلی،آگهی رایگان

هایپر مبل| سایت در ج آگهی رایگان در زمینه مبلمان و لوازم چوبی

هایپر مبل|هایپر مبل - مبل،مبلمان،کمد،دکور،میز،صندلی،آگهی رایگان

هایپر مبل| سایت در ج آگهی رایگان در زمینه مبلمان و لوازم چوبی

6 دلیل برای خریدن مبلمان سفید رنگ!

اگر تنها 1 چیز در دنیا باشد که تمام والدین در آن اتفاق نظر دارند، این است که مبلمان سفید به هیچ عنوان انتخاب خوبی نیست. آیا حتی میتوانید تصور کنید که فرزند کوچکتان روی آن مبل زیبا و گرانبها آبمیوه بریزد و آن را کثیف کند؟ قابل تصور نیست. 

 

منبع 

 اما همه قانون ها محکوم به شکسته شدن اند،چرا که طراحان زیادی از این سبک برای طراحی داخلی خانه ها استفاده کرده اند. 20 نفر از طراحان معروف مورد چالش قرار گرفته شده اند تا در مدت 6 هفته یه اتاق را طراحی کنند و بچینند. هم اکنون به دلایلی که تعداد متعددی از این طراحان بدون هیچ ترس و واهمه ای از رنگ سفید برای خانه ها استفاده کرده اند اشاره میکنیم. 
1. موجود بودن پارچه های ضد لک!

رنگ سفید در مبلمان


داشتن مبلمان سفید آرزوی خیلی از مردم است، اما تعداد اندکی جرأت به حقیقت تبدیل کردن این رویا را دارند، مخصوصا خانواده هایی با فرزند پسر. اینگونه خانه ها تمیزی را به زیبایی ترجیح میدهند. اما خبر خوب این است که پارچه های جدید ضد لک و ضد آب وارد بازار شده است.
2. هیچوقت از مد نمی‌رود.

مبل با رنگ سفید

رنگ سفید از معدود رنگ هایی است که از مد میرود، مخصوصا زمانی که با رنگ مشکی همراه شود. این ترکیب کلاسیک و زیبا هیچوقت از بین نمی‌رود. همیشه تازگی خود را دارد. 
3. رو مبلی ها بهترین اند.

مبل راحتی سفید رنگ

رو مبلی ها برای مادران خانه دار و کسانی که حیوان خانگی دارند بهترین انتخاب است. چون می توانند در هر طرح و رنگی، رو مبلی های قابل شستشو تهیه کنند و دیگر هیچوقت نگران کثیف شدن و لک شدن مبل نباشند.
4. راحت ترین راه برای زیبا سازی خانه ها

مبلمان منزل سفید

اگر مبلمان خانه رنگ های روشن و سفید باشند، چنانچه از طرح خانه خسته شدید، می‌توانید فقط با عوض کردن کوسن ها تغییرات زیادی را مشاهده کنید.
5. هماهنگ بودن با همه رنگ ها

مبل راحتی

رنگ خاکستری انتخاب مناسبی برای لک نشدن مبل هاست، اما رنگ سفید نما و زیبایی منحصر به فردی دارد. نکته مهم درمورد این رنگ، بافت خود پارچه است، که زیبایی بیشتری به آن می بخشد.
6. ایجاد محیط آرامش بخش!

صندلی سفید رنگ

رنگ سفید تازگی و طراوت خاصی به خانه می دهد که احساسِ خوبی را القا می‌کند. تصور کنید در گوشه ای از اتاق نشسته اید و نور خورشید به داخل می تابد. واقعا حس آرامش دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.